Strona główna » Zwroty i wymiana
  • Promocja
  • Paczkomaty inPost
Systemy płatności
  • PayU

Zwroty i wymiana

ZWROTY I WYMIANA
Zależy nam, abyś był zadowolony ze swojego zamówienia. Gwarantujemy zwrot należności za każdą rzecz, która nie spełnia Twoich oczekiwań.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego. Zwrot pieniędzy będzie realizowany na konto, z którego otrzymaliśmy wpłatę lub na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy. 
Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru (dołączony do przesyłki). W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Nie zapomnij dołączyć wypełnionego formularza zwrotu otrzymanego razem z przesyłką. Prosimy nie wysyłać paczek na nasz koszt. Koszt wysyłki do sklepu pokrywa Klient. Przesyłki nadane na koszt sklepu, za pobraniem nie będą odbierane przez sprzedającego. Jeśli chciałbyś nadać paczkę paczkomatem, to proszę skontaktuj się z nami ustalimy szczegóły: sklep@marmosa.pl.

ZWROT PRODUKTÓW 
Wszystkie produkty zakupione na stronie marmosa.pl muszą być odesłane na adres:

mojom Maciej Markowski 
95-100 Zgierz
ul. Lipowa 25
 
PRODUKTY WADLIWE
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, prosimy, skontaktuj się z biurem obsługi klienta, podaj numer zamówienia, Imię i Nazwisko oraz adres, informacje o produkcie oraz przyczyny, dla których chcesz dokonać zwrotu, oraz czy oczekujesz zwrotu ceny czy wymiany. Doradzimy, w jaki sposób przeprowadzić zwrot lub wymianę.
Prosimy o kontakt na adres: sklep@marmosa.pl

OTRZYMAŁEM BŁĘDNY PRODUKT
Jeśli otrzymałeś produkt inny niż zamówiony, prosimy, skontaktuj się z biurem obsługi klienta, podaj numer zamówienia, Imię i Nazwisko oraz adres, informacje o produkcie oraz przyczyny, dla których chcesz dokonać zwrotu, oraz czy oczekujesz zwrotu ceny czy wymiany. Doradzimy, w jaki sposób przeprowadzić zwrot lub wymianę.
Prosimy o kontakt na adres: sklep@marmosa.pl

WSZELKIE PYTANIA KIERUJ NA ADRES:
sklep@marmosa.pl

WYMIANA PRODUKTÓW 
Prosimy o kontakt na adres: sklep@marmosa.pl
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Jeśli masz pytania dotyczące zamówienia, jesteś zainteresowany produktem URBAN TOOL, którego nie mamy aktualnie w ofercie lub chcesz nam przekazać uwagi dotyczące naszej strony, prosimy o kontakt mailem lub telefonicznie w godzinach 9-17 w dni robocze.
E-mail: sklep@marmosa.pl
Tel. : +48.607686607
 

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Sklep wykorzystuje pliki Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką plików Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu